مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون ساختمان
براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بایگانی

طراحی دکوراسیون تجاری

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ

یکی از اصلی ترین راهها برای بهتر دیده شدن مغازه و فروشگاه توجه به دکوراسیون مغازه یا فروشگاه و ویترین مغازه است. مشتریان هنگام مراجعه برای خرید مغازه های بسیاری را در اطراف خود مشاهده میکنند و با نگاهی گذرا از کنار آنان عبور میکنند. 

در بحث طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که دکوراسیون داخلی هنر و علمی است که پایه های استاندارد خود را دارد و باید در طراحی دکوراسیون مغازه از گروهی حرفه ای استفاده کنیم که از طراحان مجرب و متخصص در گروه خود بهره ببرند تا بتوانند با به کارگیری جدیدترین متریال و استفاده از رنگهای شاد و متنوع و نورپردازی مناسب در داخل فروشگاه و ویترین بهترین طرح ها و ایده ها را برای ما اجرایی نمایند که علاوه بر شکیل بودن و زیبایی بتوانیم به طور بهینه از فضای فروشگاه استفاده کنیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی