مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون ساختمان
براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بایگانی

مشاوره نرده های حفاظتی

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ

- نرده های حفاظتی  :


 نرده ، حفاظی است عمودی که باید برای جلوگیری از سقوط افراد در اطراف و گوشه‌های نمایان سقف‌ها، دیوارهای باز، سکوهای کار، راهروها، راه پله‌ها، سقفهای موقت یا سایر محل‌های کار و تردد کارگران تعبیه شود. ارتفاع نرده استاندارد از کف طبقه یا سکوی کار نباید از 90 سانتیمتر کمتر و از 110 سانتیمتر بیشترباشد.


همچنین ارتفاع نرده راه پله نباید از 75 سانتیمتر کمتر و از 85 سانتیمتر بیشتر باشد. ساختمان و اجزای نرده باید دارای چنان مقاومتی باشد که بتواند در مقابل حداقل 100 کیلوگرم فشار و ضربه وارد در تمام جهات مقاومت نماید. به علاوه نرده باید مقاومت لازم را برای مواقعی که در معرض برخورد وسایل متحرک قرار می‌گیرد ، داشته باشد. کلیه‌ نرده‌ها باید از چوب، لوله آهنهای پروفیل یا مصالح دیگری که استحکام کافی داشته باشد ، ساخته شده و در فواصل حداکثر 2 متر دارای پایه و کلافهای عمودی و افقی باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی