مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون ساختمان
براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بایگانی

کفپوش های متنوع

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ق.ظ

در این پروژه از ترکیب پارکت و موکت برای کفپوش استفاده شده است. در قسمت انتظار این مجموعه، پارکت به کار رفته است. با این باور که با رفت و آمد ارباب رجوع، صدای پای آن ها همیشه در مجموعه شنیده شود. در کنار آن برای اتاق کارمندان از موکت استفاده شده است. موکت علاوه بر ایجاد حس صمیمیت بیشتر، با اکوستیک کردن محیط اداری باعث ایجاد آرامش بیشتر و گرم شدن فضا می شود، به این ترتیب از استرس کار هم کاسته می شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
مشاور و مدرس اجرا ایمنی آتش نشانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی