مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون ساختمان
براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بایگانی

دکور فست فود

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ب.ظ

امروزه رستوران ها و فست فودهای متنوعی در قسمت های مختلف هر شهر به چشم میخورد بنابراین مالکان این مشاغل مجبور هستند برای جذب بیشتر مشتری ها به سوی مغازه خود به طراحی ودکوراسیون داخلی رستوران وفست فودی خود اهمیت زیادی بدهند.

فست فودها می توانند بر اساس سبک طراحی داخلی مدرن، صنعتی، کانتنپوری، پست مدرن و … دیزاین شوند.

در ادامه چندین ایده مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی فست فود را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اگر تمایل دارید که در رستوران و یا فست فود خود شاهد مشتری های زیادی باشید بهتر است طراحی و دکوراسیون فست فود و رستوران خود را به گونه ای انجام دهید که جذاب و چشم نواز باشد تا بتواند مشتریهای بیشتری جذب کنید.

امروزه کیفیت غذا و مناسب بودن قیمت آنها نیز در جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است اما در قدم اول ظاهر مغازه و دکوراسیون داخلی و چیدمان است که سبب میشود تا دید همگان به مغازه و اجناس موجود در آن جذب شوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی