مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

مشاوره و اجرای دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون ساختمان
براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه».

با این حساب همه ما هنگامی که خانه خود را تزئین و درباره بهترین چیدمان مبلمان منزل‌مان فکر می‌کنیم، نقش یک دکوراتور داخلی را بر عهده می‌گیریم. با این‌همه، دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها، دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند.

بایگانی

طراحی غرفه نمایشگاهی

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۹ ب.ظ

امروزه حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و بین المللی یکی از روش‌های توسعه تجارت و معرف برند می‌باشد از این رو بسیاری معتقدند استفاده از ابزارهایی مانند غرفه‌سازی می‌تواند نقش زیادی در اعتمادسازی و توسعه تجاری داشته باشد. طراحی غرفه نمایشگاهی Pavilion نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان داخلی و خارجی به دلیل نمایش کالاهای خاص در حضور هم‌فکران ، رقبا و مخاطبان تجاری دارد ، از دیدگاه مخاطبان هر چه طراحی غرفه متناسب‌تر با نوع و هدف عرضه‌کننده باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز جذب کننده برای مخاطبان می‌باشد. طراح غرفه برای طراحی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد؛ همچنین داشتن ایده خلاقانه، در طراحی غرفه نمایشگاهی ، محور اصلی شرکت فنی و مهندسی طرح وایده بهاران می‌باشد به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه دارد و پاسخگوی افکار و نیاز مخاطب باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی